napisz do mnie na e-maila :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate

sobota, 18 marca 2017

wracam do pisania - moje plany i dlaczego mnie nie było

Wracam po dłuższej przerwie do pisania.
Przepraszam za nieobecność,jednak była ona niezależna ode mnie. W styczniu umarła bliska dla mnie osoba i z tego powodu nie byłam w stanie pisać,a i samo skoncentrowanie się na czytaniu przychodziło z wielkim trudem. Musiało minąć trochę czasu,żebym wróciła do pisania.

                                          Moje plany na najbliższy czas
Jestem obecnie po przeprowadzce,w trakcie przygotowań do remontu. W związku z tym w najbliższej przyszłości możliwe,że ukaże się na moim blogu kilka artykułów związanych z dekorowaniem wnętrz.
Zakończyłam związek,który w perspektywie czasu okazał się toksyczny.
 Ponad to rozpoczęłam terapię logopedyczną,żeby w końcu dać sobie szansę na normalne życie. Proszę,trzymajcie kciuki za pozytywne efekty :)

Pozdrawiam i do przeczytania niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz